Articolul 1. Organizatorul campaniei
Art. 1.1. Campania Black Week (numita in cele ce urmeaza si “Campania”) este organizata de compania Soft & Service, cu sediul in Iasi, Str. Prof. I.P. Culianu nr. 56 D, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J22/894/2003, CUI 15473864. In continuare, S.C. Soft & Service S.R.L. va fi denumita “Organizator”.
Art. 1.2. Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament („Regulamentul”) este finala si obligatorie pentru orice participant la Campanie („Participant”). Regulamentul oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania.
Art. 1.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in prezentul Regulament in perioada desfasurarii Campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
Articolul 2. Denumire. Durata. Locul desfasurarii.
Art. 2.1. Campania promotionala poarta denumirea Black Week.
Art. 2.2. Campania promotionala se desfasoara pe teritoriul Romaniei in perioada 21 – 28 noiembrie 2014, pe website-ul https://softservice.ro, precum si prin e-mail catre office@softservice.ro pentru licentele solutiilor software Synchron ERP, ReMoon HRM si Synchron SFA, precum si pentru proiectele de implementare si dezvoltare, denumite in continuare „Solutii software”.
Articolul 3. Solutiile software participante la Campanie
Art. 3.1. Obiectul Campaniei il reprezinta licentele solutiilor software Synchron ERP, ReMoon HRM si Synchron SFA, precum si proiectele de implementare si dezvoltare solicitate punctual de catre Participant companiei Soft & Service, in perioada 21 – 28 noiembrie 2014.
Articolul 4. Dreptul si conditiile de participare
Art. 4.1. De aceasta campanie beneficiaza persoanele juridice care solicita o oferta pentru solutiile software existente in portofoliul Organizatorului inscrise in campanie sau pentru proiecte de dezvoltare aplicatii pentru afaceri pe e-mail la office@softservice.ro sau prin formularul de contact din pagina de Contact a website-ului https://softservice.ro.
Articolul 5. Modul de desfasurare a campaniei promotionale
Art. 5.1. Obiectul campaniei
Prin aceasta campanie persoanele juridice pot solicita o oferta valabila pana la finalul anului, prin care sa obtina pana la 75% reducere din pretul de lista a licentelor pentru oricare dintre solutiile software descrise mai sus astfel:
- 65% discount pentru 1-5 licente;
- 70% discount pentru 6-10 licente;
- 75% discount pentru mai mult de 10 licente;
- 65% discount pentru orice proiect de implementare si dezvoltare.
Art. 5.2. Mecanismul campaniei
Participantii se pot bucura de oferta daca au solicitat-o in scris prin e-mail la office@softservice.ro sau prin formularul de contact de pe pagina de Contact a Soft & Service in perioada 21 – 28 noiembrie 2014.
Oferta scrisa primita ca raspuns din partea Soft & Service este valabila pana la finalul anului 2014, indiferent daca aceasta a fost primita sau nu in perioada Campaniei.
Oferta nu poate fi cumulata cu alte oferte sau reduceri.
Articolul 6. Forta majora. Caz fortuit
Art. 6.1. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. Cazul fortuit este un eveniment care nu putea fi prevazut si nici impiedicat de catre Organizator.
Art. 6.2. Daca o situatie de forta majora sau caz fortuit impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art.1351 C.civ. Organizatorul, daca invoca forta majora sau cazul fortuit, este obligat sa comunice participantilor la Campanie cazul existent in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora sau caz fortuit.
Articolul 7. Litigii
Art. 7.1. Orice reclamatie avand ca obiect Campania poate fi adresata in scris la adresa sediului Organizatorului specificata in acest Regulament sau trimisa pe e-mail la office@softservice.ro in termen de maximum 7 zile calendaristice de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.
Art. 7.2. Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
Articolul 8. Intreruperea campaniei promotionale
Art. 8.1. Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, informare prin newsletter etc.).
Art. 8.2. In situatia in care Campania este intrerupta/ suspendata, Organizatorul va acorda beneficiile campaniei Participantilor care au indeplinit conditiile Campaniei pana la data suspendarii sau intreruperii, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Articolul 9. Regulamentul campaniei promotionale
Art. 9.1. Regulamentul campaniei promotionale este afisat si disponibil gratuit pe site-ul https://softservice.ro pe toata perioada de desfasurare a Campaniei.
Art. 9.2. Simpla participare la aceasta Campanie echivaleaza cu/implica si cunoasterea si acceptarea integrala si neconditionata de catre orice Participant a prevederilor si aplicarii prezentului Regulament in ceea ce priveste campania Black Week.