Cat dureaza implementarea Synchron ERP?
Implementarea Synchron ERP presupune personalizarea si implementarea efectiva a modulelor dorite. Serviciile cuprinse sunt:
- consultanta tehnica pentru crearea cadrului necesar instalarii: resursele hardware si software necesare;
- instalarea cele mai noi versiuni de aplicatie;
- configurarea si personalizarea sistemului;
- training cu utilizatorii pentru o exploatare eficienta a aplicatiei.
Implementarea sistemul software Synchron ERP depinde de:
- numarul de statii;
- interfetele pe care clientul doreste sa le invete de la un consultant Soft & Service.
Ce tip de suport ofera Soft & Service dupa implementarea Synchron ERP?
Activitatea de asistenta dupa implementarea Synchron ERP presupune furnizarea de servicii informatice de suport tehnic si asistenta pentru sistemul informatic in concordanta cu specificul activitatii clientului. Suportul tehnic inseamna asigurarea de consultanta in exploatarea sistemelor informatice furnizate de la distanta pentru: analiza de business, configurare sistem, proiectare specificatii pentru dezvoltari personalizate, instruire pentru utilizare.
Activitatea de asistenta nu presupune realizarea de noi formate de afisare a informatiilor (rapoarte) sau modificari ce adauga noi functionalitati sistemului. Costurile pentru dezvoltari personalizate se negociaza separat in functie de fiecare proiect in parte.
Modalitatile de suport sunt telefonic si online prin teamviewer, skype, logmein, chrome desktop conection s.a.
Clientul poate accesa totodata patru tipuri de abonamente de suport:
- lunar;
- semestrial;
- anual;
- la cerere – solicitari punctuale de asistenta.
Ce tehnologii foloseste Synchron ERP?
Synchron ERP este dezvoltat in Visual Fox Pro, foloseste baze de date SQL si este compatibil cu sistemele de operare Windows de la Windows XP si variantele ulterioare de sistem.
Este posibil sa achizitionez module individuale?
Synchron ERP beneficiaza, in momentul implementarii, de personalizare in functie de necesitatile organizatiei. Modulele Synchron ERP pot fi astfel achizitionate individual. Anumite module au functii integrate si este recomandat sa achizitionezi impreuna modulele dependente.
Acest sistem este scalabil? Se pot adauga utilizatori ulterior implementarii?
Synchron ERP este o aplicatie multiuser – multisocietate si functioneaza pe baza de licente. Clientul poate avea n utilizatori si n societati. Concomitent, in program pot fi logati doar atatia utilizatori cate licente exista. Licenta Synchron ERP nu este transmisibila.
Cum obtin cea mai noua versiune a Synchron ERP?
In cazul in care ai achizitionat soft-ul Synchron ERP mai demult si esti interesat de o versiune mai noua a aplicatiei, poti opta pentru abonamentul de update. Acesta presupune actualizarea sistemului informatic la o versiune noua, cu acceptul beneficiarului, prin intermediul conexiunilor la distanta puse la dispozitie de catre acesta. Daca beneficiarul nu asigura o conexiune la distanta, deplasarea se va taxa separat conform planurilor tarifare pentru asistenta.
O versiune noua a Synchron ERP contine modificarile de adaptare la legislatia in domeniu, precum si imbunatatiri si optimizari ale sistemului (noi functionalitati, rapoarte, prelucrare mai rapida a informatiei etc.).
Abonamentul de update asigura remedierea disfunctionalitatilor, anomaliilor de natura software ale sistemului furnizat in termen de maximum doua zile lucratoare de la primirea notificarii acestora. De asemenea include si informarea periodica a beneficiarului cu privire la facilitatile oferite de noile versiuni ale sistemelor informatice furnizate.
Ce tip de training ofera Soft & Service?
Soft & Service ofera atat training one-to-one, cat si manual detaliat al Synchron ERP. Consultantii nostri sunt printre cei mai buni in acest business si au experienta numeroaselor implementari efectuate de Soft & Service.
Cum pot afla mai multe?
Poti citi mai multe detalii despre sugestiile de implementare a unui sistem ERP in sectiunea de Articole, in sectiunea dedicata documentatiei Synchron ERP sau ne poti intreba direct intr-un e-mail la office@softservice.ro.
Mai mult, poti solicita o intalnire cu un consultant Soft & Service, vezi detalii de contact.