Pentru culegerea unei facturi de aprovizionare primita de la furnizor se va utiliza formularul de factura furnizor din meniul Aprovizionare.
Se vor introduce:
- tipul de factura;
- felul documentului;
- numarul si data;
- valoarea totala;
- denumirea furnizorului;
- contul contabil aferent furnizorului;
- modul de plata;
- produsele.
Produsele vor fi preluate din nomenclatorul de produse, specificandu-se denumirea produsului, cantitatea in care a fost livrat, pretul la care s-a facut livrarea, procentul de reducere in cazul in care este prevazut un dicount pe factura, cota de TVA. Totodata, se va specifica daca pretul unitar cuprinde TVA sau nu.
In urma adaugarii, o factura de aprovizionare va avea automat asociata o stare initiala – Initiala.
Butonul Achitare iti permite sa achiti factura de aprovizionare direct din aceasta interfata, prin unul din cele 3 moduri disponibile: chitanta, efect sau compensare.
Butonul Storno iti permite stornarea automata pentru orice factura de aprovizionare introdusa.
Cu ajutorul butonului Listez se listeaza facturile de aprovizionare.
Se alege tipul de listare a facturilor, in functie de modul dorit: NIR, PVR, PIF, Factura, Lista diferente, Lista detaliata facturi, Lista NIR-uri pe gestiune engros, Lista NIR-uri pe gestiune amanunt, Centralizator facturi, Lista centralizata facturi pe parteneri, produse si gestiuni, Lista facturi pe note contabile, Proces verbal de receptie calitativa, Nota contabila, Lista diferente inventar, Fisa document, Lista detalii facturi, note contabile, caracteristici si elemente de consum, Lista centralizata facturi pe gestiuni, parteneri si produse, Lista centralizata facturi pe parteneri si produse
Solicita Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si:
Synchron SFA: Aplicatie agenti de vanzari