Operatorii economici care livreaza bunuri sau presteaza servicii direct catre populatie au obligativitatea sa utilizeze aparate de marcat electronice fiscale potrivit art.1, alin (1) din OUG 28/1999, sa emita bonuri fiscale si, la cerere, factura fiscala.
Bonul fiscal se poate emite doar prin casa de marcat la momentul incasarii in numerar pentru vanzarea de bunuri sau prestarea de servicii si cuprinde detalierea acestora, in functie de specificul activitatii desfasurate, precum si informatiile obligatori, conform art. 56 alin (1) din HG 479/2003.
Integrare Synchron ERP cu casa de marcat
Potrivit aceluiasi act normativ, art. 30, alin (1), la aparatele de marcat electronice fiscale pot fi cuplate dispozitive ca balante electronice, cititoare de coduri de bare, cititoare de carti de credit etc. Astfel, pentru a usura munca si a elimina redundanta operarii datelor, iti propunem integrarea casei de marcat cu Synchron ERP.
Utilizatorii Synchron ERP pot alege, pentru emiterea de bonuri fiscale, una dintre cele 4 metode:
- Bon fiscal din avize;
- Bon fiscal din dispozitii de livrare;
- Bon fiscal emis de calculator;
- Bon fiscal manual.
In aceeasi interfata, cu ajutorul butonului Imprima se vor lista bonurile fiscale. De asemenea, utilizatorul poate genera o serie de liste detaliate sau centralizate cu posibilitatea de filtrare pe o perioada selectata a bonurilor fiscale emise.
Solicita Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si:
Synchron ERP: Emitere facturi fiscale