Synchron ERP ofera posibilitatea de a tine evidenta contractelor de la clienti. Astfel iti poti gestiona mai usor relatia cu clientii, printr-un management eficient al contractelor.
Dupa cum poti observa in imaginea de mai jos, Synchron ERP, prin modulul Vanzari, are campuri precum:
- numar contract
- denumire client, CIF-ul si adresa acestuia
- data semnarii
- perioada derularii contractului
Valoarea si tipul contractului, modul de plata, limita de creditare, termenul de plata si procentul de penalizare sunt elemente pe care le regasesti intr-o fisa de partener din cadrul Synchron ERP.
ERP-ul iti da posibilitatea de a defini limite si permisiuni. Astfel, in cazul unui numar de zile depasite de la scadenta facturii anterioare, nu se pot emite alte facturi.
Totodata, in cadrul optiunii Contracte clienti se pot defini obiective, discounturi, bonusuri si garantii.
Solicita un demo pentru Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si: