Prin meniul Casa in lei se evidentiaza fluxul documentelor pentru operatiunile in lei efectuate prin casieria unitatii de tipul incasarilor si platilor.
Ecranul de inregistrare a documentelor in registrul de casa permite:
- selectarea datei;
- alegerea unei case;
- vizualizarea soldurilor, incasarilor si platilor facute din ziua curenta / selectata.
Adaugarea unui document nou se realizeaza prin actionarea butonului Adaug.
Imaginea nr. 1 – Registru de casa
Prin meniul Liste se listeaza registrele de casa. Se alege tipul de listare a registrului de casa, in functie de modul dorit:
- Registrul de casa detaliat pe documente corespondente;
- Registrul de casa – numai document de casa;
- Registru de casa – total pe tip de document.
Se va putea lista in functie de data documentelor ce apar in registrul de casa (de la data la data) sau in functie de luna de inregistrare a documentelor in registrul de casa (incepand cu luna…, pana la luna… din anul curent).
Registrul de casa poate fi listat grupat dupa casa si apoi data document sau dupa data document si casa. Se vor selecta si casieriile pentru care se va lista registrul.
Imaginea nr. 2 – Liste registru de casa
Imaginea nr. 3 – Export excel ‘Registrul de casa detaliat pe documente corespondente’
Imaginea nr. 4 – Chitanta
Imaginea nr. 8 – Dispozitie de plata catre casierie
Solicita Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si:
Generare declaratie 394 cu Synchron ERP si validare cu DukIntegrator