Software-ul de automatizare a fortei de vanzari este un instrument util atat agentilor, cat si managerilor. Consulta mai jos cateva avantaje strategice oferite de Synchron SFA:
- Ca manager, te ajuta sa monitorizezi si sa controlezi activitatea agentilor. Evalueaza performanta echipei per ansamblu si la nivel de agent prin rapoartele si graficele obtinute in timp real
- Ai acces la informatiile necesare oricand si oriunde, atat online, cat si offline. Aplicatia este compatibila cu smartphone-ul si tableta. Agentii de vanzari se pot loga in aplicatie atat de la birou pe un laptop/ desktop, cat si pe teren, prin dispozitive mobile. Acestia pot verifica de la sediul clientului stocul real de marfa, inclusiv rezervari de stocuri, lista de comenzi si componenta acestora si soldurile partenerilor pe adrese de livrare.
- Functia Android ofera posibilitatea agentilor de a prelua si transmite comenzi chiar si atunci cand accesul la internet este restrictionat.
- Dispui de functia GeoLocatie care ofera posibilitatea de a vizualiza locatia exacta a agentilor.
- Transmiti in timp real informatiile si folosesti informatiile cat inca sunt valoroase. Astfel, se reduce timpul de raspuns la nivel de management si se pot lua decizii smart prin analizatuturor factorilor decizionali.
- Permite echipei de vanzari sa comunice usor si rapid cu departamentele de marketing, productie/ aprovizionare si financiar-contabil.
- Contribuie la identificarea clientilor profitabili si a celor problematici si te ajuta sa concepi strategii pentru cresterea performantei agentilor, cresterea satisfactiei si fidelizarea clientilor, prin imbunatatirea relatiei client – agent.
Testeaza singur aplicatia Synchron SFA!
Completeaza formularul si primesti pe e-mail datele de acces la demo Synchron SFA:
8. Permite o comunicare mai buna si frecventa intre agentii de vanzari – sediu – punctele de vanzare, rezultand o cooperare mai buna si cresterea performantei.
9. Poate fi folosit ca instrument eficent de traning. Agentul are acces la informatiile despre produse, istoricul partenerilor din zona lui, tehnici de vanzari, rutele cele mai rapide, fara a avea nevoie de multe ore de prezentari. Trainingul angajatilornoi se face mai usor, la fel si tranzitia de pe o zona pe alta a unui agent, de la o categorie de produs la alta etc.
10. Permite adaptarea aplicatiei SFA la specificul activitatii firmei si imbunatateste raportul dintre timpul alocat vanzarii si cel alocat raportarii (fie ca este vorba despre rapoarte, sedinte sau training). Agentul trebuie sa se asigure ca a adaugat si transmis informatiile in sistem, astfel ele devin accesibile partilor implicate. Economiseste timp, care poate fi folosit pentru a obtine mai multe comenzi sau incasari.
11. Toate informatiile prelucrate prin Synchron SFA sunt stocate intr-o baza de date securizata, unica la nivelul unitatii, indiferent de numarul de locatii si de agenti.
12. Aplicatia este flexibila si personalizabila. Echipa Soft & Service recomanda adaptarea aplicatiei la specificul activitatii companiei pentru a maximiza beneficiile obtinute si are uneltele, experienta si cunostintele necesare pentru a face asta.
13. Interfata prietenoasa si intuitiva usureaza munca utilizatorilor si ofera acces rapid la datele necesare. Synchron SFA este o aplicatie usor de implementat si de inteles de majoritatea utilizatorilor, chiar si a celor care nu au avut experiente similare anterioare.
14. Permite printarea rapoartelor direct din aplicatie sau exportul acestora in diferite formate: excel, csv, text si html.
Vrei sa iti cresti imediat performantele echipei de vanzari?