Tu cum cresti performantele
agentilor de vanzari?
Performantele agentilor de vanzari sunt corelate cu un management eficient al datelor. Synchron SFA este o aplicatie software mobila care automatizeaza gestionarea volumelor mari de informatii in procesele de vanzare si distributie si creste astfel eficienta agentilor.
Cu Synchron SFA:
✔ Gestionezi optim informatiile necesare in vanzare si distributie;
✔ Optimizezi procesul de vanzare din companie.
Synchron SFA reduce costul de administrare, timpul neproductiv si diminueaza riscurile.
Poti utiliza Synchron SFA si in varianta mobila, pentru Android!
Testeaza gratis aplicatia Synchron SFA!
Completeaza formularul si primesti pe e-mail datele de acces la demo Synchron SFA:
Beneficii Synchron SFA
Cresterea performantei si a volumului de vanzari ale agentilor;
Reducerea costurilor pentru mententata sistemelor IT;
Rapoarte si grafice precise privind activitatea agentilor pe teren;
Cresterea gradului de fidelizare/satisfactie al clientilor prin accesul agentilor la informatii actualizate si corecte despre comenzi, stocuri si solduri;
Optimizarea rutelor, planificarii si raportari specifice ale activitatilor zilnice; toate reunite au ca rezultat o mai buna organizare a fortei de vanzari pe teren;
Integrare 100% cu Synchron ERP, eliminarea redundantei operarii datelor;
Posibilitate de integrare cu alte aplicatii de tip ERP.
10 pasi pentru succes
- Stabilirea rutelor pentru agentii de vanzari (ERP);
- Vizualizarea rutelor de catre agenti (Synchron SFA);
- Vizita la client (Synchron SFA);
- Verificarea stocului (Synchron SFA);
- Preluarea comenzii (Synchron SFA);
- Trimiterea comenzii (Synchron SFA);
- Confirmarea si aprobarea comenzii (ERP);
- Facturarea din comenzi si incasarea facturii (ERP);
- Verificarea soldului (Synchron SFA);
- Generarea rapoartelor (Synchron SFA / ERP).
Ce spun clientii despre Synchron SFA
Lucian Badea, director de vanzari Bergline Distribution
“Aplicatia pentru agenti Synchron SFA, dezvoltata dupa o analiza minutioasa a modului in care ne desfasuram activitatea, ne-a ajutat sa reducem timpul de preluare a comenzilor, sa controlam stocurile si mai ales sa urmarim activitatea si randamentul echipei de vanzari.
Comunicarea foarte buna cu echipa Soft & Service a reprezentat mereu cheia acestei colaborari.”
clientii ne recomanda: