Synchron ERP ofera posibilitatea preluarii unui bilant predefinit care este incarcat odata cu instalarea programului de contabilitate. In cazul in care intervin modificari la bilantul raportat, se vor opera fie pe cel deja existent, fie se va adauga unul nou.
La adaugarea randurilor din bilant se va specifica numarul, codul din formularul de bilant (litera sau cifra), denumirea randului si elementele care intra in calculatia randului (conturi, randuri, solduri finale creditoare sau debitoare sau daca randul nu are nici o formula de calcul se va alege optiunea “Fara formula”).
Cu ajutorul butonului Listez se vor lista formularele de raportare. Se va alege tipul de listare, in functie de modul in care doreste utilizatorul sa-l listeze:
- Formular de raportare standard;
- Formular de raportare cu doua coloane de sume;
- Formular de raportare detaliat.
Se va putea lista specificand o anumita perioada si, daca se doreste, se pot afisa si formulele de calcul.
Solicita Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si:
Functionalitati program de contabilitate Synchron ERP