Introducerea inregistrarilor contabile in Synchron ERP presupune selectarea jurnalului contabil si actionarea butonului Adaug... Alte optiuni permit adaugarea inregistrarilor contabile in valuta, modificarea sau stergerea documentelor introduse, listarea si copierea (in cazul in care se urmareste introducerea unui document similar unuia deja introdus), cat si stornarea acestora. Etapele inregistrarilor contabile pot fi structurate in:
- alegerea unei machete de culegere din setul de modele definite;
- alegerea unui fel de document;
- completarea valorii totale;
- alegerea unui partener din nomenclatorul de parteneri.
In partea de jos a ecranului pot fi observate inregistrarile contabile generate automat la introducerea documentului, ce pot fi totodata modificate (adaugare, stergere, copiere).
Cu ajutorul butonului Listez se vor lista inregistrarile contabile introduse prin culegere universala. Se va alege tipul de listare (conform imaginii de mai jos) in functie de modul in care doreste utilizatorul sa-l listeze. Se va putea lista in functie de data documentelor (de la data la data) sau in functie de luna de inregistrare a documentelor (incepand cu luna.., pana la luna… din anul curent).
Solicita Synchron ERP, contacteaza-ne!
Te-ar mai putea interesa si:
Functionalitati program de contabilitate Synchron ERP